• Tilaa Ruutu+
  • Ruutu+
  • Hae
  • Etusivu
  • Sarjat
  • Leffat
  • Urheilu
  • Lapset
  • Kanavat
  • Uutiset
  • MTV
  • SkyShowtime
  • Viasat World
  • Yogaia
  • Qello Concerts
  • Supla+
  • Kirjaudu
  • Asiakastuki
Kuinka käsittelemme maksukorttitietojasi?

Kuinka käsittelemme maksukorttitietojasi?

2.11.2021

Kuinka käsittelemme maksukorttitietojasi?

Tallennamme tilauksen maksamiseksi antamasi maksukorttitiedot Sanoma-tilisi tietoihin, jotta voit käyttää tietoja myöhemmin tilauksen uudelleen aktivoimiseksi ja muiden Sanoma-tiliä käyttävien Sanoman sisältöpalvelujen tilausten maksamiseksi. Maksukorttitiedoista luotavan merkkijonon avulla tunnistamme myös käyttäjät, jotka ovat jo käyttäneet sisältöpalvelun kokeilujakson, sekä varmennamme käyttäjien asuinjäsenvaltion tekijänoikeuslainsäädännön edellyttämin tavoin. Säilytämme asiakastietoja, kuten maksukorttitietoja, aktiivisen asiakkuuden ajan sekä neljä vuotta asiakkuuden loppumisen jälkeen. Voit hallinnoida maksukorttitietoja, kuten poistaa tiedot, Oma Sanomassa. Lisätietoa henkilötietojen käsittelystä: sanoma.fi/tietosuoja.

Lisää ohjeitaNäytä kaikki

 
Pankkitunnukset ja Ruutu-tilaukset alkaen 14.9.2019

Pankkitunnukset ja Ruutu-tilaukset alkaen 14.9.2019

Miten uusi maksupalveludirektiivi 14.9.2019 vaikuttaa Ruutu+-tilauksiin? TUNNISTEET: PSD2, SCA, luottokortti, maksukortti, debitkortti, EU, vahva tunnistaminen, maksaminen, tilaus

 
Mikä on Ruutu+-tilaukseni maksupäivä?

Mikä on Ruutu+-tilaukseni maksupäivä?

Ruutu-tilausten maksuväliksi on kalenterikuukausi luottokorttimaksuissa. Laskuasiakkaiden veloitukset laskutetaan 30 päivän välein. TUNNISTEET: Maksaminen, lasku, laskutus, maksukortti, veloitus, veloittaminen, debit, pankkikortti, veloitus

 
Maksukortit ja Ruutu+-tilaus

Maksukortit ja Ruutu+-tilaus

Tietoa korttimaksuista Ruudussa. Esimerkiksi "Miksi luotto- tai pankkikortilla maksaminen ei onnistu?" TUNNISTEET: vahva tunnistaminen, luottokortti, debitkortti, maksukortti, pankkikortti, credit, PSD2, SCA, kortin poistaminen, kortin poisto

 
Mitä tapahtuu kun maksu epäonnistuu?

Mitä tapahtuu kun maksu epäonnistuu?

Ruutu+-tilauksen maksu epäonnistui, mitä tapahtuu seuraavaksi? TUNNISTEET: Maksu, luottokortti, debit, saldo, pankkikortti

 
Tietoa laskulla maksaville Ruutu-asiakkaille

Tietoa laskulla maksaville Ruutu-asiakkaille

Tietoa laskutuksesta: lasku hukassa, ongelmia laskutuksessa, muistutuslasku. TUNNISTEET: lasku, tilaus, asiakkuuden lopettaminen, peruminen, perintä, Riverty, Arvato

 
Mitä ovat Ruudun maksulliset lisäpalvelut?

Mitä ovat Ruudun maksulliset lisäpalvelut?

Tietoa lisäpalveluista ja niiden tilaamisesta. TUNNISTEET: lisäpaketti, tilaus, uusi asiakas, maksaminen, asiakasetu, SkyShowtime, Yogaia, Viasat World, Qello Concert, HS Mini, Supla+, Aku Ankka, Urheilulehti

 
Mihin  maksukorttitietojani käytetään?

Mihin maksukorttitietojani käytetään?

Mihin tarkoituksiin Sanoma säilyttää maksukorttitietojani. Avainsanat: yksityisyys, maksaminen, maksukortti, luottokortti, maksutiedot

 
Lahjakortin käyttäminen

Lahjakortin käyttäminen

Ohjeita lahjakorttien käyttämiseen ja lunastamiseen. Tunnisteet: lahjakortti

 
Miten saan Ruudun urheilusisällöt ravintolaan?

Miten saan Ruudun urheilusisällöt ravintolaan?

Ruudun urheilusisältöjen näyttämiseen julkisissa tiloissa tarvitsee oman tilauksensa. Lue tästä lisää!

 
Ruudun ilmaiskokeilu

Ruudun ilmaiskokeilu

Tietoa uuden asiakkaan ilmaiskokeilun rajoituksista. TUNNISTEET: Etu, kokeilu, trial, veloitus, ilmainen, tarjous, maksu, asiakas,

close
KäyttöehdotLaitetestiTilausehdotTietosuojalausekeIkärajatHinnastoAsiakastukiSuplaMainostajalleEvästekäytännötEvästeasetuksetTietoa meistä